Evert raar verhaal dat van UPS..... Ik heb namelijk een poos geleden ook al eens kontakt met ze gehad (account manager) en die vertelde mij doodleuk dat ze horloges absoluut niet verzekerd versturen.
Mijn vraag is weet je het dan ook wel zeker?
Hieronder een citaat uit mijn mailwisseling waar je kunt zijn bij vraag dat ze het niet doen....:
Goedemorgen Marco,
Bedankt voor je reply.
Helaas heb ik je niet kunen bereiken via jou mobiel, vandaar deze e-mail naar je.
Mocht het alleen maar gaan om dit soort producten, dan is het voor mij niet mogelijk om hier een account voor op te zetten. In de bijlage onze vervoervoorwaarden waar je bij optie 3.1 extra info hierover kunt terugvinden.
Achter jou vragen heb ik de antwoorden of links erbij gezet waar je je antwoorden zult vinden.
Mocht je verder nog enige support nodig hebben, dan kun je me uiteraard bereiken.
Jammer want ik had wat vragen voor je. Ik zal eerst even de onderstaande vragen voor je beantwoorden. Mijn vraag is eigenlijk simpel………wil graag weten of:
ik exclusieve horloges verzekerd kan versturen binnen EUROPA Doen we niet. Zie bijlage punt 3.1