Wijzig je profielWijzig je persoonlijke instellingenRegistreer hier!Actieve onderwerpenVeelgestelde vragenZoekenInloggenTerug naar de forum-index

  

 Index / Dealerervaringen / horlogeband.com : :N
Frenkie

   

Ik wil graag even mijn ervaringen delen over Horlogeband.com. Geen rolex dealer, dat niet. maar ik zag er een leuk 20mm Nato bandje voor mijn Gmt-Master. Dus ik bestellen en betalen via ideal.

Na een paar uur kreeg ik een mail dat mijn bestelling nog niet betaald was, of ik het bedrag nog maar een keer over wilde maken. Ik zag echter dat het bedrag wel degelijk van mijn rekening af was geschreven, dus maar een mail gestuurd naar horlogeband.com. Na een halve dag al antwoord : alles was betaald en het bandje was al onderweg. Het was een storing in hun automatische betaalsysteem.

Na 2 dagen enveloppe in de bus. Het Nato Bandje. Ging er wel wat stroef op, maar zag ook stoer uit. Tot ik een keer goed keek en zag dat de randjes van de band bij de kast wel erg gevouwen zaten. De schuifmaat erbij en het bandje was geen 20mm, zoals besteld, maar 22 mm !!!

Weer een mail naar horlogeband.com. Je kon zien dat het bandje al om mijn horloge gezeten had, maar ik moest het bandje toch maar terugsturen. Dan werd het bekeken en dan kreeg ik vanzelf een nieuw (of niet). De verzendkosten zou ik teruggestort krijgen. Zo gezegd, zo gedaan.

2 dagen gaan voorbij zonder reactie.Ik stuur een mail, met de vraag of het bandje al aangekomen was en wat er verder ging gebeuren. Geen antwoord. De volgende dag weer een mail gestuurd, weer geen antwoord. Kortom, horlogeband.com laat niets meer van zich horen.

Ik baal als een stekker, want ik heb de link voor deze website op het forum gezet. Ik hou jullie op de hoogte over de rest van het verhaal. Maar mijn conclusie tot nu toe :

HORLOGEBAND.COM = ONGESCHIKT



_____
Bobbe

   

Slordige afhandeling van die zaak.
Succes.



_____
Karel

   

Jammer dat je zo'n ervaring met die website hebt. Ik heb er zelf nog nooit iets besteld. Ik blijf toch huiverig met bestellen van websites, mits er echt veel positieve reacties over zijn..



_____
Remco

    

@Frenkie, ...bellen gaat (altijd) sneller! Heb je dat al geprobeerd? Telefoonnummer staat bij 'bedrijfsgegevens'.

Al vervelend zo'n ervaring!! Hoop dat het wordt opgelost .



_____
Ex-Rolexverslaafde - Xs4all is ermee gestopt, waarmee mijn foto's ook allemaal foetsie zijn. Tja.
Frenkie

   

Ik koop regelmatig spullen op internet, zonder problemen. De problemen beginnen pas als iets niet goed is en je moet het terugsturen. Dit heb ik in totaal 2 keer gedaan, allebei de keren in Nederland, en beide keren ging het niet goed.

Ik zal wel een ouderwetse vent zijn, maar zo zou ik een koper van mijn spullen nooit behandelen.

Enne bedankt voor de tip over het bellen. Ik had het nummer ook zien staan en ik denk dat ik dat de komende week ook even ga doen.

Nog steeds geen reactie van Horlogeband.com overigens


[bericht gewijzigd door Frenkie op maandag 18 januari 2010 15:10]

_____
Remco

    

Quote:
Op zondag 17 januari 2010 19:18 schreef Frenkie het volgende:
Nog steeds geen reactie van Horloge.com overigens
Horloge.com ... typefoutje hoop ik?!
Gerard (www.horloge.com) is namelijk een zeer betrouwbare handelaar, die 100% zeker als er al eens iets fout gaat, zijn fout herstelt!! Ik kan Gerard aan iedereen aanbevelen!!!



_____
Ex-Rolexverslaafde - Xs4all is ermee gestopt, waarmee mijn foto's ook allemaal foetsie zijn. Tja.
Nostalgist
Red sub & other

   

Quote:
Op zondag 17 januari 2010 19:25 schreef Remco het volgende:
[...]Horloge.com ... typefoutje hoop ik?!
Gerard (www.horloge.com) is namelijk een zeer betrouwbare handelaar, die 100% zeker als er al eens iets fout gaat, zijn fout herstelt!! Ik kan Gerard aan iedereen aanbevelen!!!


Vgl. mij ging het om www.horlogeband.com..............



_____
Man kan missa en massa på en mässa
Remco

    

Volgens mij ook, ...maar dat schrijft 'ie niet in zijn laatste bericht hè .



_____
Ex-Rolexverslaafde - Xs4all is ermee gestopt, waarmee mijn foto's ook allemaal foetsie zijn. Tja.
Frenkie

   

Ik heb het net gecorrigeerd : het gaat i.d.d. om horlogeband.com, mijn excuses voor het schrijffoutje .

Ik heb zojuist even telefonisch contact gehad. De band staat in ieder geval in backorder. De medewerker, die mij overigens heel netjes te woord stond, wist niet waarom mijn e-mails niet beantwoord werden en bood zijn excuses aan. Ik wacht weer geduldig af.......


[bericht gewijzigd door Frenkie op dinsdag 19 januari 2010 13:19]

_____
Mike

   

Quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:44 schreef Frenkie het volgende:
Ik heb het net gecorrigeerd : het gaat i.d.d. om horlogeband.com, mijn excuses voor het schrijffoutje .

Ik heb zojuist even telefonisch contact gehad. De band staat in ieder geval in backorder. De medewerker, die mij overigens heel netjes te woord stand, wist niet waarom mijn e-mails niet beantwoord werden en bood zijn excuses aan. Ik wacht weer geduldig af.......


Kortom: de beller is sneller...



_____
Remco

    





_____
Ex-Rolexverslaafde - Xs4all is ermee gestopt, waarmee mijn foto's ook allemaal foetsie zijn. Tja.
Conquistador
Rolex ,IWC ,Omega

   

Ik heb ook banden besteld, en ging goed!! ( bij horlogeband.com )


[bericht gewijzigd door Conquistador op dinsdag 19 januari 2010 09:23]

_____
"Little Bastard"
Frenkie

   

Nog geen reactie, nog geen bandje..... We wachten.....



_____
Frenkie

   

Ik heb afgelopen vrijdag maar weer eens gebeld met horlogeband.com en geïnformeerd naar het vervangende bandje. De telefoniste die ik aan de lijn kreeg vertelde mij dat er een inbraak was geweest afgelopen week, en dat er daarom niets geleverd werd. Ik vertelde haar daarop dat het vervagende bandje de week ervoor al geleverd zou worden. Vervolgens vroeg ze mijn bestelnummer. Dit heb ik verteld en vervolgens kon ze het nummer niet terugvinden in haar systeem.

Ik kan me goed voorstellen dat er genoeg mensen zijn met positieve ervaringen met dit bedrijf. Je mag zelf de conclusie trekken over mijn verhaal...

Wordt vervolgt......



_____
Rockstar
14060M

   

is dat niet gewoon van kish.nl?



_____
(_)_)================D~~~~~~~
Remco

    

Quote:

Op zondag 31 januari 2010 15:34 schreef Frenkie het volgende:
Dit heb ik verteld en vervolgens kon ze het nummer niet terugvinden in haar systeem.
Het goeie nieuws is, ...ze hebben het systeem laten staan bij de inbraak ...ik ben benieuwd waar dit gaat eindigen?!



_____
Ex-Rolexverslaafde - Xs4all is ermee gestopt, waarmee mijn foto's ook allemaal foetsie zijn. Tja.
Frenkie

   

Quote:
Op zondag 31 januari 2010 16:54 schreef Rockstar het volgende:
is dat niet gewoon van kish.nl?


Yep, dat is van Kish.nl. Vandaag bericht gekregen dat het bandje onderweg. is : ETA morgen ??



_____
Frenkie

   

Vandaag lag hij op de mat : de enveloppe van Horlogeband.com. Eeeeeindelijk, na precies 1 maand eindelijk het bestelde bandje ???? Helaas, het bandje dat in de enveloppe zit is zwart, 20 mm breed maar is niet het bandje dat ik besteld heb !!!!! Maar weer mailen dan.... O ja, en meteen om terugbetaling van de portokosten vragen. Dat is ook nog achterstallig.



_____
Frenkie

   

Vandaag het geld terugontvangen op de rekening. Het bedrag klopte tot op de cent, incl. 2 keer de portokosten.

Je mag er van vinden wat je wil maar er gaat wel erg veel fout bij Kish.nl/horlogeband.com.



_____
petrolex

   

Quote:
Op zondag 21 februari 2010 03:25 schreef Frenkie het volgende:
Vandaag het geld terugontvangen op de rekening.

Tjonge dat is snel......





_____



  







RolexForum.nl website publications are not affiliated with or endorsed by ROLEX SA or ROLEX USA

© Copyright 2006-2024 RolexForum  hosted by Cyberserver