Wijzig je profielWijzig je persoonlijke instellingenRegistreer hier!Actieve onderwerpenVeelgestelde vragenZoekenInloggenTerug naar de forum-index

  

 Index / Dealerervaringen / horlogeband.com : :N
Frenkie

   

Ik heb afgelopen vrijdag maar weer eens gebeld met horlogeband.com en geïnformeerd naar het vervangende bandje. De telefoniste die ik aan de lijn kreeg vertelde mij dat er een inbraak was geweest afgelopen week, en dat er daarom niets geleverd werd. Ik vertelde haar daarop dat het vervagende bandje de week ervoor al geleverd zou worden. Vervolgens vroeg ze mijn bestelnummer. Dit heb ik verteld en vervolgens kon ze het nummer niet terugvinden in haar systeem.

Ik kan me goed voorstellen dat er genoeg mensen zijn met positieve ervaringen met dit bedrijf. Je mag zelf de conclusie trekken over mijn verhaal...

Wordt vervolgt......



_____



  







RolexForum.nl website publications are not affiliated with or endorsed by ROLEX SA or ROLEX USA

© Copyright 2006-2024 RolexForum  hosted by Cyberserver